Forum MarioKart64 Forum Index Forum MarioKart64
Elite Francophone de MarioKart64
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Vidéo de Olivier Payraud

 
Post new topic   Reply to topic    Forum MarioKart64 Forum Index -> Forum Général
View previous topic :: View next topic  
Author Message
PYLemire



Joined: 29 Nov 2004
Posts: 109
Location: Québec, Canada

PostPosted: Tue May 17, 2005 2:09 pm    Post subject: Vidéo de Olivier Payraud Reply with quote

Bonjour. Je sais pas si Charles regarde toujours le forum mais je voudrais savoir si il aurait la vidéo de MM ou on voit comment allé dans ikana valley sans epone et sans le masque de Garo.

Merci
_________________
>P-Y
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address MSN Messenger
L+



Joined: 05 Sep 2004
Posts: 133

PostPosted: Thu May 19, 2005 8:08 pm    Post subject: Reply with quote

Là il est en pleines révisions pour ses examens donc je pense pas qu'il regarde le site très souvent Wink Mais je lui dirais de venir sur le forum dès que cette période d'exams sera passée.

Et merci à Franck pour ses nouveaux temps; le site reste à peu près en vie de cette façon. Je ferais un update avec ses temps ce week-end.
Back to top
View user's profile Send private message
PYLemire



Joined: 29 Nov 2004
Posts: 109
Location: Québec, Canada

PostPosted: Wed May 25, 2005 5:35 pm    Post subject: Reply with quote

Ouais je lui en avait parler mais c'était principalement pour qu'ils puissent me répondre puisqu'il n'est pas souvent en ligne lorsque je le suis Smile
_________________
>P-Y
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum MarioKart64 Forum Index -> Forum Général All times are GMT
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group